Decemberi beszerzések (2014)

Sziasztok! Így estére összeszedtem az erőmet ahhoz, hogy beszámoljak nektek a decemberi, egyben eddigi legtöbb könyvet tartalmazó beszerzéseimről. Azt hiszem, hogy sejthető, a Karácsony eléggé pozitív hatást gyakorolt a listára, ezenkívül szerencsém is volt, hogy miért, azt lejjebb megtudhatjátok. :) (Most kivételesen képek szerint mesélek az egyes könyvekről, mert random módon fotóztam őket le, és nem rendelés szerint.)


A szív mechanikájával röviden és tömören egy szerencsesütin keresztül ismerkedtem meg. Bővebb története ennél sokkal hosszabb, de mivel azóta már olvastam, ezért egy külön bejegyzés keretein belül szeretnék róla mesélni. Egyébként 40%-os kedvezménnyel rendeltem az Alexandrától. A középső könyvet, az Emlékek tavát a moly.hu oldalon nyertem, méghozzá a Pongrác Kiadó nyereményjátékán, ezúton is nagyon szépen köszönöm! Az Őrült Hold alatt karácsonyi ajándék volt, nagyon örültem neki, mert az írónő első könyvét imádtam.



Az Anne karácsonyát a Könyvmolyképzőnél rendeltem az egyik adventi akciójuk keretében, azt hiszem, hogy a karácsonyi történetek voltak akcióban. A férjem valamit titkol szintén Alexandrás 40%-os rendelés eredménye, azóta olvastam és imádtam, erről is szeretnék majd írni egy ajánlót. A Mesterkulcs és a Tolvajbecsület pedig a Főnix legújabb Olvass és alkoss! versenyének fordulójában érkeztek hozzám.


Az Alexandrás rendelésem utolsó, egyben szintén értékes darabja Gillian Flynn második könyve, a 2009-ben íródott Sötét helyek. Azóta erre is sort kerítettem, így reményeim szerint tudom is majd nektek ajánlani. A másik két gyönyörűség, a Beastly és a Cloaked pedig a testvérem ajándéka Karácsonyra, természetesen nagyon örültem nekik, hiszen Alex Flinn mindkét itthon megjelent könyvét nagyon szerettem és egyszerűen odavagyok a meseadaptációkért. 


A képen látható könyvek szintén az év legszebb ünnepének termései. A hősök küldetése ajándék volt a rendeléshez (mint utóbb megtudtam) és ezért kaptam pluszba. A Szerelem első kattintásra és a Ragyogás a szüleim Jézuskájától érkezett, mindkettőnek nagyon örültem. A Vajon létezik szerelem első látásra? pedig életem első Molyos ajándéka, nagyon klassz kis csomagot kaptam, természetesen a könyvnek is nagyon örültem.


Elérkeztünk a három csodás borító uralta képhez, s persze mi más is lehetne, ha nem Könyvmolyképző? :) Az Origin - Eredetet Elit Teamként rendeltem, a Poison Princess - Méreghercegnőt szintén a szüleimtől kaptam Karácsonyra, a Fallen in Love - Szerelemben pedig megint csak Elit Team rendelés eredménye volt. (Nem is értem, miért ebben a sorrendben tettem őket a képre, biztosan nem gondoltam erre akkor.)


Az utolsó kép szintén csodás könyveket tartalmaz, csodás borítókkal. A Fairy Oak utolsó része testvérem karácsonyi ajándéka volt, A barackfa titkát ugyancsak az itthoni Jézuska hozta, A hódítás tíz szabálya pedig Elit Team könyvként érkezett hozzám. (Így az idei első olvasásom lett.)

Összességében csodás decembert zártam, rendkívül hálás vagyok minden könyvért, azt hiszem, hogy még sosem kaptam egyszerre ennyit belőlük Karácsonyra, de tényleg. Igaz, hogy saját rendelés is volt köztük, de ezek egy részét tudtam az ünnepekre kapott pénzből finanszírozni. Azóta a húsz könyvből hetet már olvastam is, remélem, hogy idővel mindegyikről tudok majd nektek ajánlót hozni.

Ti olvastátok már valamelyiket ezek közül? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése