Az első tag: The Autumn Book Tag

Sziasztok! Megérkeztem életem első tagos bejegyzésével, amit ezúttal Tekla felkérésére teljesítek. Remélem, hogy mindenkinek elnyeri majd tetszését ez a poszt, nekem nagyon tetszett, hogy ilyen területen (kérdésekre válaszolva) is kipróbálhatom magam. :)

1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Forrás: We Heart It
Magam sem tudom pontosan megfogalmazni, de azért megpróbálom. Az ősz az egyik kedvenc évszakom. Nem csak azért, mert akkor van a szülinapom – na jó, egyesek szerint szeptember 11. még nyárnak számít, de ebből a szempontból szerintem nem. Abszolút őszi gyerek vagyok, ha létezik ilyen "típus". :) Szóval van valami olyasmi az őszben, ami az elmúlás és a hideg ellenére is szerethető. Ilyen például a sok szép színes levél, amelyek mosolyt csalnak az ember arcára még a fagyos hidegben is. Vagy az október, mert valamilyen megmagyarázhatatlan módon szeretem a Halloweent és a Mindenszenteket is. Szerintem jó dolog, hogy legalább egy napon megemlékezünk azokról, akik már nem lehetnek velünk. Előtte pedig töklámpást faragunk (már évek óta), tavaly például egy Mickey egér fejet faragtam bele és egész jóra sikeredett. :) De nagyon szeretem még az őszi dekorációkat, a sütőtököt és a mécseseket, mert ilyenkor illatoznak a legjobban. Novemberben pedig kezdődik a Karácsony utáni sóvárgás és egyben várakozás, amit szintén nagyon kedvelek.

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jász, vagy a megboldogult iskolás napjaidra?
Elsőként Maggie Stiefvater két könyve, a Shiver – Borzongás és a Linger – Várunk jutottak eszembe, talán azért, mert kifejezetten emlékszem rá, hogy ezeket ősszel olvastam, iskola utáni pihenésként. Emellett fontos megemlítenem a Fairy Oak könyveket is, róluk szintén hasonló dolgok jutnak eszembe.



3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos!
Szurovecz Kittitől a Borostyánkönny. Csak mert sárgásbarna falevelek, szóval miért is ne? :)

4. Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted?
Nem mondanám horrornak, inkább simán halloweeni, de nagyon szeretem az Álmosvölgy legendájából készült Disney-rövidfilmet. (Külön is megjelent, de itthon csak a Disney Históriák első részén látható.)

5. Melyik a kedvenc horrorfilmed?
Igazság szerint nem nézek horrorfilmeket, talán ez az egyetlen műfaj, amit annyira nem kedvelek. Thrillerek közül sem láttam sokat, de a 2009-es Dorian Gray mindenképpen érdekes élmény volt.

6. Mely könyv megjelenését várod a legjobban idén ősszel?
Jelenleg még nem vagyok teljesen tájékozott az őszi megjelenésekkel kapcsolatban (az ilyesmiket nem olyan könnyen jegyzi meg az agyam), viszont Maria V. Snydertől a Poison Study – Méregtan mindenképpen nagyon várós. Ha minden igaz, akkor szeptember 30-án jelenik meg elitként, úgyhogy ideje spórolásba kezdenem.

7. Mutasd meg a könyvet, amelyet a leginkább el szeretnél olvasni ősszel!
Legjobban a nemrég beszerzett Angyalsorsot szeretném elolvasni, lehetőség szerint a folytatásaival együtt, amiket szintén nagyon várok. Most készítettem róla is gyorsan egy képet, sajnos így este már elég nehéz, mert sötét van, de azért igyekeztem. :)

8. Melyik (könyv alapján készített) film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel?
Lehet, hogy érvénytelen lépés, mert már adják a mozikban, de legjobban a Ha maradnék érdekel. Még július első hetében láttam az előzetesét a moziban, amikor beültünk a testvéremmel a Csillagainkban a hibára és azóta szeretném elolvasni. Éppen ma van két hete, hogy megrendeltük Xpress-ről, de még mindig nem küldték, emiatt elég mérges is vagyok, mert csak akkor szeretném megnézni, ha már sikerült elolvasnom. A második helyet egyébként A kiválasztott első része foglalja el.

Igazság szerint most nem szeretnék senkit meghívni, de aki szeretné, az nagyon szívesen elviheti, csak kérem, hogy jelölje meg Tekla könyveit forrásnak. Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése